Contact Information

צרו קשר: info@bark.co.il | 0523675748

MyStory | הסיפור של טוניה

בארק אוכל טבעי לכלבים

קצת עלי...

שמי טוניה, מאלפת כלבים בשיטת חיזוק חיובי למעלה מ- 6 שנים, ובנוסף עברתי הכשרה בכלבנות טיפולית.
מה עוד? אני מפעילה פנסיון מפנק ובית גידול לכלב המ-ו-ש-ל-ם בעולם, הויסלה ההונגרי.
נכון לרגע זה, אני מגדלת שלושה כלבים - בוקסרית ושתי ויסלות. הויסלה הראשונה שלי הגיעה אלי מרוסיה והשנייה מהונגריה. 

כלבי הויסלה ההונגרים היוו בהיסטוריה סמל סטטוס לאנשי אצולה, ובהתאם לסטטוס, אני חסידה גדולה של אוכל טבעי לכלבים ומקפידה על תפריט מגוון, עשיר, אשר מורכב כולו מרכיבים טבעיים לחלוטין.

בחרתי במזון טבעי לכלבים, כיוון שהם חלק מהמשפחה — M.R. Iram

אז איך בונים תפריט המבוסס על מזון טבעי לכלבים שלכם?

האמת, שאני דוגלת באסכולה הטוענת, שאין דברים שמותר לכלבים לאכול, אלא יש דברים שאסור להם.
כלומר, אני משתדלת לגוון להם כמה שיותר, תוך שמירה על שני עקרונות: הראשון, הם אוכלים יחד איתנו. השני: יש רשימת דברים שאני נמנעת לחלוטין מהם, כמו בצל, תבלינים ודגנים.

אז איך התפריט היומי שלהם נראה?

את עיקר הכמות, אני מבססת על אחד מהמתכונים של בארק. פרט לבשר, הם כוללים גם עצמות ואיברים פנימיים טחונים וכמו כן, שבעה סוגי פירות וירקות. כשמדובר על תזונה טבעית לכלבים, זה נחשב לתמהיל עשיר ומגוון מאוד.

בנוסף, אני מגוונת להם את התפריט על בסיס יומי עם תוספות שונות, כדוגמת טונה, גבינה לבנה, ירקות, פירות (מעט - יש בפירות הרבה סוכר), סרדינים ועוד.

בארק אוכל טבעי לכלבים

קצת עלי...

למה בחרתי בויסלה?

טוב, האמת שכמו ברוב המקרים, זו היתה אהבה ממבט ראשון. אני לא יודעת איפה בדיוק לשים את האצבע, אבל מהפעם הראשונה שנתקלתי בויסלה במהלך קורס האילוף, משהו בקסם שלו שבה אותי.

כלב הויסלה או בשמו המדויק " ויז'לה " (בהונגרית: Magyar Vizsla, מבוטא כ-"ויז'לה"), שימש במקור כפוינטר - כלומר, איתור הניצוד עבור הצייד וכרטריבר - איסוף הניצוד לאחר שהצייד סיים את תפקידו.

דברו איתי

אם בא לכם להתייעץ על בניית תפריט המבוסס על תזונה טבעית לכלבים שלכם, או שאתם שוקלים לקבל ויסלה לחיק המשפחה, אני אשמח לשתף, לענות ולספר.

UP!