Contact Information

צרו קשר: info@bark.co.il | 0523675748

בשר חזיר לכלבים - כן או לא?

כולנו יודעים שכלבים אוהבים לאכול בשר ושבשר איכותי הוא מקור נפלא לחלבון ושומנים בריאים.
יחד עם זאת אנשים שואלים אותנו לעתים קרובות (ואת האינטרנט, כך נראה) - האם כלבים יכולים לאכול חזיר?
בשר חזיר במובן מסוים, מורכב יותר מבשרים אחרים, במיוחד כשמדובר בבריאות הכלב שלך.
ריכזנו עבורכם את התשובות לשאלות העיקריות. תהנו...

האם כלבים יכולים לאכול חזיר?

"אם מאכילים אותו בצורה הנכונה, חזיר הוא מקור חלבון מזין שעוזר במיוחד לכלבים עם בעיות אלרגיה. וטרינרים רבים בארצות הברית ממליצים לעתים קרובות על בשר חזיר לכלבים עם אלרגיות מכיוון שרמת הרגישות אליו פחותה בהשוואה למקורות חלבון אחרים.

למה אנשים מודאגים מבשר חזיר?

"הסיבה העיקרית שאנשים מודאגים מבשר חזיר היא בגלל טריכינוזה. בשר חזיר נא יכול להכיל את הטפיל הנקרא טריכינלה, שעלול לגרום לזיהום הטפיל המכונה טריכינוזה. כדי להימנע מכך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהחזיר מבושל כראוי.
"לפי הנחיות ה-FSIS של USDA, יש מגוון של שילובי זמן וטמפרטורה שמבטלים טריכינלה מבשר חזיר, אבל הפשוט ביותר הוא לבשל את החזיר לטמפרטורה פנימית של 63 מעלות צלזיוס.
ברגע שמגיעים לטמפרטורה זו טריכינלה מחוסל באופן מיידי.

האם כלבים יכולים לאכול בשר חזיר מעובד?

"בשר חזיר מעובד עשיר מאוד בנתרן ויותר מדי נתרן עלול לגרום למגוון בעיות בריאותיות לכלבים. התסמינים יכולים לכלול שלשול, הקאות והתייבשות. במקרים חמורים יותר, יותר מדי נתרן עלול לגרום להתקפים, תרדמת ולנזק לכליות ולכן יהיה זה חכם להימנע מהאכלת בשר חזיר מעובד לכלב שלך."

האם כלבים יכולים לאכול בשר חזיר מוצק?

"בשר חזיר רגיל שבושל כמו שצריך בטוח לכלבים לאכול כל עוד לא מוסיפים לו תבלינים או תבלינים. כמו כן, ודא שאתה לא מוסיף שום רוטב ברביקיו לבשר החזיר, מכיוון שבטוח להאכיל את הכלב שלך רק אם הוא רגיל לחלוטין."
UP!